امروز سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۳
  • ورود به سایت

    Log In

کد مطلب: 871
تاریخ انتشار : 2 آوریل, 2018 - 16:53
تعداد نظرات: 1

نمایشگاه طراحی بسته بندی عطر و لوازم آرایشی پاریس ۲۰۱۸


مرکز ابداعات بسته بندی پاریس، متخصصان برندهای آرایشی-بهداشتی پیشرو بین المللی (مراقبت های پوستی، لوازم آرایش، لوازم مراقبت های شخصی و رایحه ها و عطرها) و تامین کنندگان کلیدی در این صنعت را گرد هم می آورد. نمایشگاه طراحی بسته بندی عطر و لوازم آرایشی پاریس رویداد تجاری ضروری ای است که به ابتکارات در […]

مرکز ابداعات بسته بندی پاریس، متخصصان برندهای آرایشی-بهداشتی پیشرو بین المللی (مراقبت های پوستی، لوازم آرایش، لوازم مراقبت های شخصی و رایحه ها و عطرها) و تامین کنندگان کلیدی در این صنعت را گرد هم می آورد.
نمایشگاه طراحی بسته بندی عطر و لوازم آرایشی پاریس رویداد تجاری ضروری ای است که به ابتکارات در بخش لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار زیاد پرداخته است.
خدمات قابل ارائه در نمایشگاه طراحی بسته بندی عطر و لوازم آرایشی پاریس (PCD)
مأموریت ما حضور بی دغدغه شما در نمایشگاه طراحی بسته بندی عطر و لوازم آرایشی پاریس (PCD) است.
به شما اطمینان می دهیم ، تمام تلاش همکاران توانمند ما، ارائه خدمات با کیفیت مطلوب و مورد نظر شماست.
خدمات ما:
تور نمایشگاه طراحی بسته بندی عطر و لوازم آرایشی پاریس (PCD)، خرید بلیط هواپیما به پاریس، کارت ورودی نمایشگاه طراحی بسته بندی عطر و لوازم آرایشی پاریس (PCD)، بیمه مسافرتی ، درخواست خدمات دیگر، ویزای فرانسه
موضوعات اصلی نمایشگاه:
این نمایشگاه متعلق به صنعت بسته بندی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی ، برندهای تخصصی، آزمایشگاه های تحقیقاتی و علمی، و شرکت های بسته بندی می باشد.

تحقیق و توسعه، نوآوری ها، بخش توسعه بسته بندی، خریداران در بخش بسته بندی، طراحان، بازاریابی، مدیران

بخش های نمایشگاه بسته بندی عطر و لوازم آرایشی پاریس:

خلاقیت در ثبت اختراع: چگونگی تولید ایده های جدید
طراحی؛ پیکرنما، نمونه سازی، و چاپ سه بعدی
بهداشتی، محصولات مو و رنگ مو، محصولات مراقبت در برابر خورشید
محصولات مراقبت های فردی، لوازم آرایشی و میکاپ
عطر و ادکلن مردانه و زنانه
مرحله ثانویه بسته بندی: برچسب، مندرجات، لوازم جانبی، سه لتی، پر کننده ها، جعبه های تاشو، جعبه های هدیه
ابداعات، نوآوریها، تحقیق و توسعه، استراتژی خرید
پیشرفت های فنی، عملکرد های مهم و گرایشات آینده بازار در این نمایشگاه عرضه می شود و در دو مراسم ویژه جوایز اهدا می شود. مراسم های اهدای جوایز کیفیت کار تیم بسته بندی را بیشتر نشان می دهد و آنها را با چالش های بازار در این حوزه آشنا می سازد.
تمکز قوی بر ابداعات و آموزش، راهی به سوی آینده بسته بندی می گشاید. تعاملات می توانند بسیار مثمر ثمر باشند. شرکت کننده ها در راه اندازی پروژه ها، پیشرفت های فنی، نوآوری های و فرآیندهای بازار سهیم هستند.
بهداشتی، محصولات مو و رنگ مو، محصولات مراقبت در برابر خورشید
محصولات مراقبت های فردی، لوازم آرایشی و میکاپ
عطر و ادکلن مردانه و زنانه



برچسب ها :


انتشار یافته: 1
  1. بسیار ممنون از شما


نظرات